Ментори

Ментори в Рекламно междучасие са изявени алумни на НБУ – завършили програма Реклама, а днес с успешна реализация на различни позиции в сферата на комуникациите, маркетинга, дизайна и бизнеса.

Антония Андонова

Аз съм Антония Андонова, акаунт директор и партньор в дигитална рекламна агенция Interactive-share. С лилавото ми семейство се срещнах още през първата си година в Нов български университет. Форматът Академия за Онлайн реклама беше нашият повод за среща и така и до днес. Повече от щастлива съм, че се припознах в БП Реклама, която завърших с огромно удовлетворение. Благодарение на всичко научено днес мога да бъда полезна освен в работата си, но и на всички, които се лутат какво да изберат за своето бъдеще в областта на дигиталния маркетинг.

Борис Стоянов

Казвам се Борис и съм Digital Account Manager в Digitas, част от Publicis Groupe. Позицията ми е доста комплексна, като в нея се събират комуникация с клиенти, изготвяне на стратегии, както и медияпланиране на кампаниите. Към този етап ръководя част от най-големите клиенти на агенцията, които са P&G, Mondelez и The Walt Disney Company. Отвъд работните процеси, с мои приятели успяхме да завоюваме първите места на европейските състезания EACA AdVenture 2022 и ADC*E #GreatnessChallange 2023. И ако се върнем малко назад, моят път започва именно от БП по “Реклама” в НБУ. Така стартирах с много знания и контакти, които са ми изключително ключови и днес. Сигурен съм, че големите приключения тепърва предстоят.

Даяна Беловеждова

Даяна Беловеждова има четири години опит в маркетинга и комуникациите. Започва професионалния си път в дистанционен маркетинг екип, работейки с технологични компании и стартъпи базирани в Близкия Изток. В момента е маркетинг специалист в Cloud Office, премиерен партньор на Google. Даяна е завършила бакалавърска програма „Реклама“ в НБУ с отличен успех и четири Рекламни Академии зад гърба си. Тя има изключително внимание към детайла, създава съдържание за социални мрежи, монтира видеа и е била е ко-водещ и редактор на подкаст.

Джулиана Донева

Джули е част от най-голямата агенция за кино реклама в Централна Европа - New Age Media. Кариерата ѝ започва в креативна агенция, където работи за големи международни брандове. Впоследствие се премества в света на седмото изкуство, където планира присъствието на тези и други големи марки на големия екран. Тя е отговорна и последователна в работата, носи на майтап, не я свърта на едно място и винаги ще намери енергия и време за проектите, които я кефят. Не издава коя зодия е.

Иван Горанов

Казвам се Иван Горанов и съм разказвач на истории чрез картинки. Пътят ми към дизайна започна преди 7- 8 години в Нов български университет. Още в началото на обучението ми започнах стаж в Interactive Share, благодарение на Академия за Онлайн Реклама в НБУ. Това място стана моят дом, където преодолях множество предизвикателства и научих много. Сега съм част от CleverPine, IT компания, където развивам мениджърски умения. За мен дизайнът е начин да разказвам истории, а историите променят света ни - бъдете разказвачи.

Илияна Груева - Лия

Лия е предприемач и рекламист по природа, с шарен професионален път в разнообразни сфери. Основател е на агенция за физически брандинг в ХОРЕКА сектора в България. Заедно със своята партньорка, развиват и международна стратегически маркетинг агенция с фокус върху брандове, водени от мисия. Част е от класа на Cannes Lions Schools 2023 и през последната година е проектен лидер на глобалния климатичен проект на ООН - Climate Warriors, вдъхновявайки промяна и устойчивост на световно ниво.

Клара Илиева

Media Planner / Digital Media Planner, Digital Connection

Любопитството е моят водещ двигател. Именно затова съм преминала през различни направления в рекламата, като основата на всяко е медиите и работата с данни. Създавам content стратегии за козметични и модни брандове, както и за такива в сферата на електромобилите. Разбирам значението на числата в данните и мога да ви покажа как да ги превърнете в езика на креативността.

Севдалина Андреева

Media Planner / Digital Media Planner

Акаунт съм в All Channels от 3 години и ааадски много ми харесва. За това време разбрах, че светът на рекламата е като приказка, в която, разбира се, има не само къщичка от захар, но и зла мащеха. И въпреки всичко завършва с щастлив край, защото все пак ходя с желание и нетърпение в офиса сутрин. С тази приказка ме запозна Нов български университет, където от първата лекция знаех, че искам да се развивам в тази индустрия. Работила съм за големи брандове, но по-важни са кампаниите, които оставят следа - Колекция Българска, #НеБъдиРъб, Опашката на Крадецът, Фотоконкурс.

Яна Коцева

Може да се каже, че съм изцяло продукт на НБУ, защото цялото ми висше образование е именно оттам и не съм стъпвала в друг университет. Влизайки в него, обаче не знаех, че един път попаднеш ли в този свят, излизане няма. Започнах с бакалавър „Графичен дизайн“, по-късно прозрях, че съм неосъзнат акаунт и завърших „Реклама“. За пълен разкош завърших и магистратура. В света на големите няколко години работих като акаунт, а сега, за да е по-голям хаосът, реших, че е време да видя как се случват нещата от страна на клиента и в момента съм Junior Brand Manager в Olympus, което ми дава допълнително разбиране за цялостния процес на бизнеса. Хвърлете се в дълбокото, защото иначе никога няма да разберете колко е велик светът на рекламата.