Ментори

Ментори в Рекламно междучасие са изявени алумни на НБУ – завършили програма Реклама, а днес с успешна реализация на различни позиции в сферата на комуникациите, маркетинга, дизайна и бизнеса.

Валентин Маджаров

Валентин Маджаров - копирайтър в Ozone. По-скоро креативен общак, привикван при спешна нужда от разкрасяване на мейли, банери, събития, кампанийни концепции и какво ли още не. С годините на работа развих ключови умения, като писане под напрежение, генериране на пънове, смешни само за мен, и спорене с колегите от търговския отдел. Сработвам се добре с акаунти, дизайнери, креативни директори, изкуствени интелекти и (скоро) ученици.

Джулиана Донева

Джули е част от най-голямата агенция за кино реклама в Централна Европа - New Age Media. Кариерата ѝ започва в креативна агенция, където работи за големи международни брандове. Впоследствие се премества в света на седмото изкуство, където планира присъствието на тези и други големи марки на големия екран. Тя е отговорна и последователна в работата, носи на майтап, не я свърта на едно място и винаги ще намери енергия и време за проектите, които я кефят. Не издава коя зодия е.

Иван Горанов

Иван Горанов е Art Director в Digital ID с над 8 години опит в рекламни агенции и вътрешни екипи. Работил е за брандове като Nescafé Dolce Gusto, Starbucks at Home, ОББ, Пощенска банка, Dr.Witt, Vodka Absolut и Telenor, създавайки кампании с концептуално мислене и визуален заряд. Започнал кариерата си в Interactive Share по време на обучението си в Нов български университет, Иван днес комбинира умения в creative art direction, типография, видео и дигитален маркетинг, за да разказва истории, които вдъхновяват. Три пъти е бил ментор в Рекламно междучасие и Академия за онлайн реклама на НБУ, насърчавайки млади таланти да открият своя път в рекламата и дизайна.

Илияна Груева - Лия

Лия е предприемач и рекламист по природа, с шарен професионален път в разнообразни сфери. Основател е на агенция за физически брандинг в ХОРЕКА сектора в България. Заедно със своята партньорка, развиват и международна стратегически маркетинг агенция с фокус върху брандове, водени от мисия. Част е от класа на Cannes Lions Schools 2023 и през последната година е проектен лидер на глобалния климатичен проект на ООН - Climate Warriors, вдъхновявайки промяна и устойчивост на световно ниво.

Мила Петрова

Мила е графичен дизайнер с 8-годишен професионален опит в създаването на визуални комуникации с фокус върху рекламата и брандинга. Завършила е бакалавърска степен по графичен дизайн с Майнър Реклама, както и магистратура по Рекламен мениджмънт и визуален брандинг, което ѝ дава цялостен поглед върху процесите в съвременната комуникационна индустрия. В последните 4 години работи в маркетинговия отдел на хазартен бранд, където създава кампании, които съчетават ефективност с визуален стил. Вярва в стратегическия дизайн - такъв, който освен красива визия носи и ясно послание. Мила е участвала неколкократно в Рекламна Академия, където два пъти печели трето място, а през последното издание е част от Alumni отбора, който спечели с казуса си за Food Waste. Тези участия ѝ дават ценен практически опит и още по-остро око към идеите, които "работят". В работата си залага на смисъл, последователност и естетика - защото добрият дизайн не просто впечатлява, а остава.

Поли Денева

Морски позитивен гларус, даващ винаги 100% от себе си, независимо с какво се захване. С нюх към творчеството, но заел позицията маркетинг асистент в корпоративния свят (и по-конкретно Девин). Стратегическото мислене, планиране, спазването на срокове и мултитаскинга са вече на ниво, но все още се бори с ексел. Никога няма да забрави първата си любов - фотографията и графичния дизайн и тайно manifest-ва до 50-годишна възраст да е направил първия си филм

Славея Ковачева

Meta Client Solutions Manager, Httpool

Славея навигира сферата на маркетинга и рекламата с нестихващ ентусиазъм вече повече от 6 години. Пламъчето към тази професия се пробужда в коридорите на НБУ, където тя прекарва 4 години години като студент по реклама. През годините се впуска във всяко студентско състезание, до което се докосне, достигайки и до академията на Cannes Lions - Roger Hatchuel, където има привилегията да работи рамо до рамо с най-ярките млади рекламисти от целия свят. Професионалният ѝ път започва като копирайтър и през годините маневрира през различни области на дигиталния маркетинг. Днес Славея се развива в компанията Httpool - Authorised Sales Partner на Meta за България.

Яна Коцева

Може да се каже, че съм изцяло продукт на НБУ, защото цялото ми висше образование е именно оттам и не съм стъпвала в друг университет. Влизайки в него, обаче не знаех, че един път попаднеш ли в този свят, излизане няма. Започнах с бакалавър „Графичен дизайн“, по-късно прозрях, че съм неосъзнат акаунт и завърших „Реклама“. За пълен разкош завърших и магистратура. В света на големите няколко години работих като акаунт, а сега, за да е по-голям хаосът, реших, че е време да видя как се случват нещата от страна на клиента и в момента съм Junior Brand Manager в Olympus, което ми дава допълнително разбиране за цялостния процес на бизнеса. Хвърлете се в дълбокото, защото иначе никога няма да разберете колко е велик светът на рекламата.