Ментори в Рекламно междучасие са изявени алумни на НБУ – завършили програма Реклама, а днес с успешна реализация на различни позиции в сферата на комуникациите, маркетинга, дизайна и бизнеса.
Боряна Гигова
За Боряна маркетингът е не само професия, но и любимо хоби. Има над 15-годишен международен опит в областите на стратегически маркетинг, брандинг, бизнес развитие и комуникации (САЩ, Канада, Франция, Южна Америка, ОАЕ). Трудовият си опит съчетава, допълва и надгражда с образованието си. Завършва в Нов български университет бакалавър „Политически науки“ и магистър „Политически мениджмънт и публични политики”, a от 2016г. вече е официално и доктор, като защитава дисертацията си по нациоанален брандинг.
Тя е преподавател в три департамента на Нов български университет и University of York, City College. Нейният опит – доброволчество и работа – съчетава двете й любими сфери – реклама и брандинг.
Боряна Гигова има успешен опит в трансформирането и иновирането на брандове. По-специално – разработване и стартиране на нови дигитални брандове чрез storytelling, геймификация и инфлуенсър маркетинг. Тя е лицензиран Meta и Google optimizer.
Виж видео
Даниела Кадийска
Даниела е един от създателите на бакалавърската програма „Реклама“ в НБУ. Приема преподавателската професия за мисия на своя живот и вече над 25 години мотивира младите да разкриват своя потенциал, защото вярва, че най-ценният подарък, който един човек може да направи на друг, е вдъхновението. Със страст и отдаденост превръща ученето в незабравимо приключение, а срещите ѝ със студентите – в празник на откритията и пътешествие към нови върхове. Обича провокацията, нестандартното мислене и никога не се примирява с обичайното.
За нея рекламата е заплетен възел от различни пътища – някои задънени, други трудни за навигиране, трети предизвикателни за картографиране. Водена от амбицията да разплете тези възли и от стремежа си да споделя знания и опит с бъдещите лидери в комуникационната индустрия, тя пише книгата „Рицарите на американската реклама - истории за креативност, дързост и вдъхновение“.
Научните ѝ интереси са насочени към изследване на продуктовото позициониране и приложението му в различен развлекателен контекст, иновативните форми на реклама, творчески техники за генериране на идеи и др. Едновременно с това, развива творческа дейност като продуцент и сценарист на различни филмови и сценични проекти. От 2022 г. е член на журито на Effie Bulgaria от името на НБУ, като единствен представител на академичната общност – престиж, който отразява ангажимента ѝ към високите професионални стандарти в рекламата и маркетинга.
Иван Христов
Иван се занимава от 14 години с графичен дизайн и визуална идентичност на брандове. Детската му страст по рисуването прераства във влечение към рекламното творчество и това е единствената специалност, за която е кандидатствал след гимназията. Следвал бакалавър и магистър по реклама в НБУ, а към момента завършва психология и пише докторантура, свързана с корпоративната социална отговорност. Интересува се живо от човешкия облик на компаниите и застъпването им за каузи в интерес на обществото и планетата. Преподава в университета и е съосновател на малка творческа агенция, действаща в региона на Дубай.
Кристиян Постаджиян
Кристиян има близо 25 години опит в областта на маркетинговите комуникации. Опитът му на терена на рекламата минава през агенции и медии. През 2010 год. създава магистърска програма „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“ в НБУ. Някъде тогава и някъде там се влюбва в преподаването и избира да се занимава и с това. Автор е на различни статии за рекламните комуникации, но намира пристан на мислите си за рекламата в книгата „Похвати за изграждане на потребителска ангажираност в рекламата“. Сред създателите е на един от най-иновативните образователни формати у нас – Рекламна академия. В журито е на различни фестивали и конкурси в областта на комуникациите - Effie Bulgaria, BAA Awards, PR Приз. От 2022 е зам.-ректор по учебната дейност на НБУ, което му дава крила да мечтае и развива нови и нови идеи за обучителни формати. Така се ражда „Рекламно междучасие“.
Виж видео