Лектори

Ментори в Рекламно междучасие са изявени алумни на НБУ – завършили програма Реклама, а днес с успешна реализация на различни позиции в сферата на комуникациите, маркетинга, дизайна и бизнеса.

Боряна Гигова

За Боряна маркетингът е не само професия, но и любимо хоби. Има над 15-годишен международен опит в областите на стратегически маркетинг, брандинг, бизнес развитие и комуникации (САЩ, Канада, Франция, Южна Америка, ОАЕ). Трудовият си опит съчетава, допълва и надгражда с образованието си. Завършва в Нов български университет бакалавър „Политически науки“ и магистър „Политически мениджмънт и публични политики”, a от 2016г. вече е официално и доктор, като защитава дисертацията си по нациоанален брандинг. Тя е преподавател в три департамента на Нов български университет и University of York, City College. Нейният опит – доброволчество и работа – съчетава двете й любими сфери – реклама и брандинг. Боряна Гигова има успешен опит в трансформирането и иновирането на брандове. По-специално – разработване и стартиране на нови дигитални брандове чрез storytelling, геймификация и инфлуенсър маркетинг. Тя е лицензиран Meta и Google optimizer.

Виж видео

Даниела Кадийска

Силата на знанието се открива през вдъхновение и забавление. Всеки урок с мен е един шампионски танц на знанията, който ще те озари и вдъхнови да разкриеш своя потенциал. С градивен хумор и богат опит в преподаването аз ще те водя по пътя на успеха с усмивка и енергия. Приготви се да се потопиш в забавна и вдъхновяваща лекция, където наученото среща радостта, а ученето става магия.

Георги Малчев

Раздава бонбони Lindt, но само на първа лекция. Представя детайлно какво и как можете от утре да правите успешно в маркетинга и рекламата, на база над 250 компании. Дава възможност да положите усилия да научите още и така да си повишите оценката. Татко на тийн, който учи AI в Харвард.

Виж видео

Иван Христов

Иван се занимава от 14 години с графичен дизайн и визуална идентичност на брандове. Детската му страст по рисуването прераства във влечение към рекламното творчество и това е единствената специалност, за която е кандидатствал след гимназията. Следвал бакалавър и магистър по реклама в НБУ, а към момента завършва психология и пише докторантура, свързана с корпоративната социална отговорност. Интересува се живо от човешкия облик на компаниите и застъпването им за каузи в интерес на обществото и планетата. Преподава в университета и е съосновател на малка творческа агенция, действаща в региона на Дубай.

Кристиян Постаджиян

Кристиян има близо 25 години опит в областта на маркетинговите комуникации. Опитът му на терена на рекламата минава през агенции и медии. През 2010 год. създава магистърска програма „Рекламен мениджмънт и визуален брандинг“ в НБУ. Някъде тогава и някъде там се влюбва в преподаването и избира да се занимава и с това. Автор е на различни статии за рекламните комуникации, но намира пристан на мислите си за рекламата в книгата „Похвати за изграждане на потребителска ангажираност в рекламата“. Сред създателите е на един от най-иновативните образователни формати у нас – Рекламна академия. В журито е на различни фестивали и конкурси в областта на комуникациите - Effie Bulgaria, BAA Awards, PR Приз. От 2022 е зам.-ректор по учебната дейност на НБУ, което му дава крила да мечтае и развива нови и нови идеи за обучителни формати. Така се ражда „Рекламно междучасие“.

Виж видео